Za sedam dana do bijelih zuba


MOJI ŽUTI ZUBI SU PONOVO POSTALI BIJELI POSLIJE SAMO 7 DANA I SADA OSMIJEH VIŠE NE KRIJEM

Ukoliko imate prirodno žute zube ili ste hedonista kao i ja, uživate u duvanu, kafi ili crnom vinu onda je ovaj tekst namijenjen vama. Nisam mogla da vjerujem koliko životne navike mogu da promijene boju zuba. Nekada sam imala lijep bijel osmijeh, a kada sam primjetila da su mi zubi sve tamniji počela sam rijeđe da se smijem.
Vidjela sam na instagramu da mnoge “poznate face” reklamiraju olovku za izbjeljivanje zuba, pa sam pomislila, ne košta me mnogo da i ja probam. Naručila sam olovku preko ovog sajta https://goo.gl/Sp5dxs i u roku 24h sam je imala na kućnoj adresi. Nanosila sam olovku onako kako je istaknuto na uputstvu sedam dana i odmah primjetila rezultate. Moji zubi su brzo bili nekoliko nijansi bijelji a sada kada sam postigla željene efekte nanosim preparat povremeno radi održavanja bijeline. Šta da vam kažem, smijem se kao i prije i sa oduševljenjem preporučujem preparat svima.

Primjedbe