Zoran je pronašao račun u očevom džepu ....

ZORAN JE PRONAŠAO RAČUN U OČEVOM DŽEPU: Kada je video šta je otac kupio pre 28 godina, rasplakao se.
Ovaj momak je odlučio sa svima da podeli ono što je u njemu probudilo toliko emocija. Jednog dana uzeo je od oca stare pantalone, stavio ruku u džep i šokirao se sa onim što je pronašao . Zoran je iz džepa izvukao staro zgužvano parče papira.
Bio je to neki stari račun iz prodavnice, ali kada je Zoran pogledao datum i detalje kupovine, krenule su mu suze. Evo i šta je bilo na računu što mu je nateralo suze:
Datum: 24.12.1988.
Predmet: Plišana igračka
Cena: 6 000 dinara
Ovo je napisao ispod slike:
“Otac mi je dao svoje stare pantalone, a onda sam u džepu pronašao račun iz vremena kada mi je otac kupio možda i prvu plišanu igračku za moj drugi Božić. Skoro da sam se rasplakao!”
Za Zorana, pronalaženje ovog računa je bio način da se opet spoji sa ocem. Ova divna priča je dotakla mnoge.
Divna je stvar kada sin može da “uđe u očeve pantalone” od pre mnogo godina i taj trenutak podeli sa njim. Zadržite svoju garderobu za koju mislite da nikada nećete obući i ko zna kome će moći zatrebati jednog dana? Možda jednoga dana te stvari budu iznenađenje za vašu decu.

Primjedbe